onsdag 15 oktober 2008

homie lover & friend

vaknde imorse med ångest över allt jag missar i skolan.
när ska jag ta igen karaktärsämnena & vemfan vill ha permanent?
influensa. det är ju lika äckligt som det låter.

igår åkte jag in en snabbis till "stan" iallefall.
var tvungen att köpa chips; klev av bussen
och skyndade till coop för att hinna med bussen hem.
halvvägs kom en liten människa springande.
jag såg att den sa någonting men det tog en liten
stund innan jag förstod att den pratade med mig.
"pratar du med mig?"
"ja, du är fett snygg och har schysst rumpa.
har jag chans på dig?"
1. synd att jag inte vet om det va en kille eller tjej.
2. synd att han/hon var lika hög som en hand.
3. synd att inte alla kan vara så.
jag sprang iväg iallefall och missade kanske mitt livs kärlek.

Inga kommentarer: