måndag 13 oktober 2008

o' bröder & systrar, vad är kärlek?

måndag, onödiga måndag.
ville sova hela dagen men släpade mig iallefall
upp ur sängen vid halv tio.
åkte till min kära praktikplats och vek 5000 handdukar.
träffade en galen kvinna också.
hon hade köpt massor med tuffa vintagekläder på
andra sidan gatan så jag va tvungen att kika lite.
röda korset ftw!
köpta ett skärp och gjorde värsta klippet;
en pälsmössa för 30 kr. istället för 900
som den som jag tänkte köpa från början kostade :D
det gjorde min dag iallefall.

snart blire väl att traska upp till fredrik
eftersom att jag inte har nån lust alls att sova ensam.
jävla mamma som är uppe i dalarna och fiskar.
imorgon ska jag väl till skolan, om jag orkar.
de känns som att jag måste skippa skolan bara
för att försöka hinna ikapp min fritid
eftersom att jag aalltid pluggar, även då de inte behövs.
prestationsångest skulle jag vilja kalla de.
'man behöver inte alltid va bäst i allt.'
nä, sant. men säg de till min käre far, tack.

förresten så hände de nånting i helgen.
min mage blev helt varm
innan jag dog litegrann när jag kom på
att allting var som vanligt.
gosh, va jag har saknat dig!

Inga kommentarer: