måndag 22 december 2008

so i let her lick the rapper.

hejs!
har blvit lite tomt här. kan bero på att jag haft lite annat för mig.
sliten är jag också. mitt kyskhetslöfte som skulle vara
tills efter jul bröts på mitten i torsdas.
men dé nice. PLUS att det är julafton om inte alltför många timmar.
igår kom den glada nyheten att jag ska åka ner till malmö den andra
och våld(ta)gästa elin alfredi & jon von hitler.
(jag ska få så mycket kuk i jul)

för alla intresserade så har jag tappat min mobil
och är därför ganska isolerad från omvärlden.
mitt nya simkort skulle kommit förra veckan
men det har tydligen fastnat nånstans. såå, tills dess..
ring elin eller hem. OCH TOBIAS RING HEM FÖRIHELVETE.

ibland känner man att man vill göra saker annorlunda.
det skulle blir så mycket bättre då.
samma människor & samma känslor men på ett helt annat sätt.
ikväll blir iallefall smörpopcorn & elin för hela slanten.
powernap, godnatt!

ps, du vet ingenting om eggstekning!

Inga kommentarer: