måndag 5 januari 2009

girls, go crazy!

de va längesen, väldigt väldigt längesen.
julen & mormor passerade som en snöstorm och nyår likaså.
nu sitter jag alltså här i kylan med nya, traditionella tofflor.
müsigt.

fick som vanligt ingenting jag önskade mig,
inte ens dom underbara kermitskorna.
men det jag är mest besviken över är att jag missade
billigaste resan till skåne & lars ever.
i drygt en vecka kvar på lovet och jag har ingen aning
om vad som ska hända. resten börjar 8onde
så de blir väl mest att sova ut.
har förresten fått mitt simkort nu (äntligen).
OCH jag har fått tag på tobias.
kul, kanske. parantes: kärlek är en sjukdom.

är sugen på partaj men borde kanske gå och nana.
klockan är ju trotts allt 02.59,
parantes: sov med mig, jag är mörkrädd.
juste! jag har en hemlig beundrare,
men ingenting är lika kul utan elin åhlén.
HERRÅ, iluvu.

Inga kommentarer: