onsdag 25 mars 2009

i-rony.

efter kommentar från anonym om för dålig uppdatering
tänkte jag skriva några rader.

har haft fullt upp senaste tiden för rumpin har varit här.
idag hade vi utflykt med skolan iallefall.
åkte till cosmonova & tittade på en film om universum.
tänk dig att du sitter innuti en golfboll i 20 minuter.
ungefär så intressant vare.
kom hem & shoppade present till melinus med mami.
åkte till melinas crib nu på kvällen och åt suuupergod cheesecake.
mitt samvete gjorde sig påminnt när vi tittade på "du är vad du äter"
så jag skippade kakorna.. nästan.

pluggat har jag gjort idag också, faktiskt.
börjar få lite ångest över grejjerna som skulle va
inlämnade innan jul men jag har faktiskt mvg
så min lärare har nog en crush på mig.

snart blire sova, ensam & med en
sur pojkvän i en annan stad.

GODNATT

Inga kommentarer: