onsdag 22 april 2009

maskrosbarn.

utvecklingssamtal igår, inte nice.
fick rekomendationer om att gå till kurator
för att prata om min frånvaro & klassen,
har ig i jumpa och ska prata med nån
birgitta om jag kan byta skola i veckan.
men aldrig i mitt liv att jag tänker gå om.
är så jävla trött på skolan överhuvudtaget
och den här skitklassen göre inte bättre.
permanentprov idag. kan jag? nej.

träffade melina, elin, calle & fidde igår iallefall.
väldans mysigt. har ju gått ett tag sen sist
och jag har saknat er massor.
på fredag ska jag till fiddes mami och
kolla på smycken med liiiiisa.
lördag blire idol med elin & kanske lite tårta.
måste ha tårtkalas snart också, men du är inte bjuden.
HERRÅ.
_________________________________________

jag rår inte för att jag längtar bort,
men du kära du är mitt enda hopp.
så försök hindra mig när jag springer på moln,
jag har monopol på allting jag inte kan få.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gullis; Lämna mig inte rå bebo ;(
Så hemsk är jag väll inte?

melinus sa...

blire idol med elin `? hallo glömm mig ba ööööööh