lördag 9 maj 2009

den nionde maj tvutusennio.

shuuzan!

spelade i stan idag,
det gick väl ungefär sisådär.
tappade bort mig som fan och
kunde inte sluta garva för jag tänkte på
hur dum jag såg ut när jag stod där.
jag har kommit på att jag är egentligen
inte sådär jättebra på nånting.
ni vet, folk som är superintresserade och
kan massa saker om ett visst ämne.
dom gör mig avundsjuk. jag vill också
har nånting såndär som man kan va sjukt duktig på.
förresten så har jag inte hört nånting ifrån
fågenmannen och de gör mi himla besviken.

min pappa har förövrigt slängt ut mig.
att han har slängt ut mig kanske var att ta i
eftersom att jag aldrig är där.
men han har iallefall slängt ut alla mina grejer
och kört ut alla mina kläder till eskilstuna.
jävligt onödigt gjort eftersom att jag bor
ungefär fem steg ifrån hans ytterdörr.
mitt rum har iallefall fyllts med två pojkar
som skriker och gör mig galen.
men det är ju tur att pappa har fått två
sönder nu, "som kan föra hans namn vidare".
jävla idiot.

allting är bara felfelfel.
det är tur att jag har folk som bryr sig.
tänk att inte ha nån. tack!
och baby, jag älskar dig mest av allt.

Inga kommentarer: