måndag 18 maj 2009

måndag.

hellow.
min pojkvän är världens finaste
MEN jag gillar inte att han lyckats få all
text på hela min blogg skrikande röd.

i fredags var de dags att umgås och svepa några kalla.
var på abbis med supertrevligt folk
och hade det väldigt mysigt.
det enda som förstörde var väl mrs.x som alltid
ska dyka upp när man är påverkad och lättretad.
kvällen fortsatte in till city och patricia.
GRATTIS igen vännen & färlåt för att jag inkräktade i
ditt hem. iallefall så skulle jag ut och ringa ett "väldigt viktigt"
samtal. ut för trappen och missade skorna som stod väldigt
välplacerade precis vid första trappsteget.
snubblade ner för hela trappen och landade med
foten sned. gjorde väl inte så jätteont just då,
meneh lördagmorgon och min fot var ungefär
i samma size som en fotboll. går på kryckor
och fotfan har just sabbat min chans till att jobba
och tjäna lite pengar i helgen. tack för den.

eftersom att jag inte är någon mästare på kryckor
är jag inte på praktiken idag MEN ska in till stan
snart och äta lunch hos mormor. och sen ska
jag trefa melinus & gofisen.
en skoladag den här veckan sen leeedigt.
nintendokväll med liisa & rasmus på onsdag
och sen vidare hem till baby i helgen.

PUSS!

Inga kommentarer: