torsdag 10 september 2009

i väntan på vadå?

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att min senaste kyss: smakade morgonandedräkt
Jag lyssnar på: skaka på dig
Jag pratar: inte just nu
Jag tycker om: kåldolmar & spontansex, hah
Jag avskyr när folk: avbryter
Min bästa vän är: tre i en
Min första vän hette: niklas
Kärlek är: konstigt

När jag borstar tänderna: kissar jag samtidigt
Jag tänder på: ryggar & snabbisar
Det sexigaste yrket är: brandman!
Det är charmigt när: han är lite blyg
Jag är rädd för: GRODOR!
Den värsta känslan är: bajsnödigkänslan & osamskänslan
Den bästa känslan är: "jag-somnar-nu-känslan" & lycka
Jag är bäst på: att tycka om
Jag är sämst på: att vara nöjd
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en häcksax, hahah
Det finaste som finns är: en fin vän
I sommar: har jag jobbat
Sist jag grät var: igår
Jag kan: prutta i armhålan
Jag kan inte: sjunga
När jag vill tänka går jag: till vattentornet
När jag bakar så bakar jag: blåbär eller rabarberpaj
Min mobiltelefon är: beige (stavning?)
När jag vaknar på morgonen: är jag grinig
Innan jag går och lägger mig: spelar jag farmville, hahah
Just nu tänker jag på att: hur gott de vore med cola
Idag har jag: farmat, diskat och ätit kebab
Ikväll ska jag: pussas och sova

GUNATT

1 kommentar:

melinus sa...

saknar dig min kära!