fredag 18 december 2009

dag 3 4 5

ont i halsen, diarre & snor. great!

forutom ovanstaende sa har vi de asbra.
ar uppe i norra thailand, chiang mai, just nu.
har varit har i fyra dagar.
forsta dagarna junade vi bara runt, var pa night market
och food market. idag har vi varit pa endagstrekking.
"flight of the gibbon". betyder att jag och mamma
flog som tva feta grisar genom djungeln pa
en linbana, hahah. bilder kommer sen!
eller.. kanske.
det var ballt iallefall. det var tio linbanor som gick
som en bana genom djungeln. och sa vare tva hangbroar
som man gick over och tre "fritt fall".

nyss kom vi fran en timmes massage a 40 kr.ש
imorrn blire val bara att ta de lugnt alternativt
shoppa lite till eftersom att det ar sa grymt javla
underbart billigt har. pa mandag aker vi
till koh tao, en o i soder.
(va fult nar de inte vart pricker over mitt o, hihi)
da blire sol och bad i ungefar tre veckor!
sen kommer jag hem till er mina fans.

huni, du ska veta att jag saknar dig.
och jag gillar inte att ditt mind are playing tricks with you.
(jag tror inte att jag ar bast pe engelska bara for att jag
har varit i thailand i en vecka, robin forstar. hah)

hare bra nu, i ett iskallt ikealand! huh

2 kommentarer:

Hajken sa...

jag älskar dig.

Melina sa...

hej babe! saknar dig !!