tisdag 26 januari 2010

MODELLER SÖKES.

HEJSÄÄÄÄN!
sry att jag inte skrivit nånting på ett tag, blir så ibland.
första dagen på praktiken igår och min cepeskola
har inte fixat med skatteverket än så just nu
är jag en olaglig arbetare. men de löser sig!
i lördags var vi hemma hos elut (bilder kommer väl,
fast hoppas inte för mycket för jag har inte ens lagt in
bilderna från thailand än.) och svinade.
pöjken min kom och hämtade mig efter lite för mycket
alkohol, en fläsklapp och en filipinisk skalle, hihi.
grattis förresten till första lönen!

igår och idag har jag som sagt varit på praktiken.
och jag skulle vilja säga en sak;
KOM OCH KLIPP ER HOS MIG
jag behöver folk att "öva" på och eftersom att jag är på
praktiken får jag hjälp om jag behöver och därför
behöver ni inte vara oroliga att ni får gå därifrån
flintskalliga. (förresten så är jag inte så dålig. faktiskt.)
pris ska jag diskutera med min handledare när skatteverket
har skickat en loggbok men jag brukar vanligtvis ta hundra kronor.
inte för att jag tror att jag har så många läsare här men ni
kan antingen nå mig här, på facebook, eller på mobilen om ni
är intresserade. det kan förresten vara bra att veta
att jag praktiserar på aqua i strängnäs. hihi, fnes.

för en timme sedan somnade jag i badkaret och nu
kan jag knappt hålla ögonen öppna så det är väl dags
att tacka för dig och klappa kudden!
HERRÅ.

Inga kommentarer: