söndag 30 maj 2010

update.

spelning i trosa igår, gick väl sådär :p kanske kommer upp en liten video snart.
grattis till mig som lyckades förstöra en av världens bästa låtar! yey me

efter spelningen bar det av till jennie och klippte av hennes
europeiska afro. när det var klart drog jag till melina och lekte med
henne, johanna, assad och abdullah, några man inte jiddrar med,
hahahuhuhehhehihi (internt)
FÖRHOPPNINGSVIS kommer det upp någon video på de också
men för att inte bli anmäld så vill jag gärna ha deras godkännande först.

idag har jag ätit jordgubbar och glass till frukost hemma hos robins farmor.
sen köpte jag en tistelliknande blomma till min mamma (hon blev asglad)
och sen åkte jag hem för att fortsätta detta evighetsjobb - flyttstädningen.
yey me again.

GODNATT FOLKS.

Inga kommentarer: