måndag 10 maj 2010

uppdate.

vad har lilla nathalie haft för sig sen sist
när hon vajnade (HAHA) om att hon inte hade pengar?
de ska jag be att få tala om;

1. jag gick på fest hos jens med melina och johanna iklädd KIMONO.

2. jag jobbade med busig_melinus i en rutten outlet mitt i ingenstans
och sålde blandannat sumobrottar kalsonger. sugen?

3. det var valborg och jag frös, grillade och myste med vänner i sjöborg

innan jag blev hämtad av min underbara pvän (heheeh) och körd till rasmus neuman.


4. firade min födelsedag i efterskott med världens bästa människor
förutom fidde för han är en bajsklutt.
åkte sedan in till adam paskén, grattade lukas
och drack upp hans skumpa innan jag och rumpin gick in till ugglans,
käkade och hälsade på max, min blivande man.


5. klippte tuppkam på min bbbbejb!! heheheh.
fast de kommer de bild på när han vågar visa sig, huhuehhehah. hih.
xoxo
(fniss)

Inga kommentarer: