onsdag 7 juli 2010

rutten dag

fick lite skäll av sara som tycker att jag borde skriva mer.
därför kommer nu ett tråkigt inlägg om
hur förjävligt jag har haft de idag;

vi har precis flyttat till ett nytt hus i dammen.
timmervägen 49 för dom som vill skicka ett brev.
mitt rum är knallblått, avlångt med snetak
och har fettfläckar på hela väggarna. grattis tänker ni.
tack som fan!! det jag undrar är hur man möblerar?
tänkte ta kort påre imorrn och om det är nån som
har ett bra förslag vill jag gärna höra de.
och ja, jag vet att jag måste köpa en tvbänk,
byrå eller något liknande.
det andra alternativet är att någon anmäler mig till
design simon & thomas eller extreme home makeover?

idag har alltså inte varit någon bra dag för att
jag har baaaaara varit hemma i mitt fula rum när
jag egentligen borde varit ut i solen.
PLUS att jag håller på att åka på influensan
eller nått i den stilen. jättekul.

tack för mig!

1 kommentar:

ELIN sa...

haha, jag får inte ätstörningar jag lovar. jag har fötterna på jorden, vettu!