söndag 6 februari 2011

on&on

helgen är över, igen.
meeen som tur är, är jag ledig imorrn. skönt!
har haft en väldigt trevlig helg må jag säga.
i fredags var jag hemma hos min käre vän melina
och spelade black ops hela natten.
på lördan vaknade jag, trots allt, tidigt.
gick en morgonpromenad med skruffe och
sen pluggade jag hela dan.
på eftermiddagen ringer elin och säger
att vi ska på fest. bara hänka alltså,
vad gör man inte för sina vänner?
festen visade sig vara hos olle, som för övrigt
är en av mina kusiners bästa kompis.
man kan väl säga att festen blev en slags släktträff.
jävligt kul hade jag iallefall. tack!

idag har jag och liisa varit i mariefred och klippt
på hammargården. träffade världens skönaste
tant som hette Brita. hon ville ha turkosa hår
och sidecut. inte illa för att vara över 90 bast.
imorrn är jag som sagt ledig och ska väl ägna
dagen åt att plugga. jag ska även en sväng till
gymet eftersom jag har blivit ASDUKTIG
och börjat träna. yey me!
later

Inga kommentarer: