torsdag 27 oktober 2011


 gårdagen var låååång. började med att gå till fittarbetsförmedlingen som inte ger ett skit. sen hade jag körlektion med skönaste läraren, sten! gick asbra så ska boka uppkörning & teoriprov imorrn, yeey. sen träffade jag edina, pam & lina på georges tog en kaffe & snacka skit. tog bussen upp till mig med edina & rota igenom hela min garderob sen drog vi till henne & fixa oss. tog hundra år så vi missade bussen till etuna, haha. tog tåget vi åtta ist & drog till jorge på förkrök. vid tio kom melina & alla blev waisted. tog taxi till le grand vid halv tolv. jävla idioter som va ute men pame va psykolog. AJUSTE hade på mig 13cm klackar & jag dööööör av mina fötter idag, fyhelvete. ofta jag har de liksom, haha. aja, tack till victor som hämtade oss. nu ska jag fortsätta försöka att inte kräkas. xx

Inga kommentarer: