onsdag 7 december 2011

time flies

de slog mig imorse att de bara är två & en halv vecka kvar till julafton.. så har man genomlevt ännu ett år. väldigt händelserikt må jag säga. det startade väldigt bra med hemkomst från en av mina bästa resor. melina fyllde 18 & firades med överraskningsfest, jag fyllde 18, krökade med hoffmaestro & salong betong, sen vart de jävligt stressigt inför studenten men jag klarade de med faktiskt riktigt bra betyg, johanna tog studenten & sen vart de midsommar & jag hamnade i slagsmål med en av mina bästa vänner, några dagar senare åkte vi till Borlänge på festival & slogs igen. jag började nytt jobb på underbar i strängnäs & någonstans vid denhär tiden förlorade jag min största kärlek. sen åkte jag med johanna & mödrarna till kroatien & kom hem till mer jobb. sommaren gick & jag & mamma åkte till ibiza. kom hem & började hänga med partyfolk, fick jobb på dagis, träffade nya människor & gjorde bort mig som fan & snart är vi i nutid.. & nu sitter jag här, grundlurad, längtar tillbaka & undrar om du tänker på mig?

Inga kommentarer: