torsdag 15 mars 2012

speak your mind

har haft en riktig jävla skitdag. men nu kan man räkna veckorna jag har kvar med surtanterna på jobbet på en hand. känns fett! de värsta jag vet i hela världen är när man tycker något/undrar något om en person, speciellt i jobbsammanhang (vanligt skitsnack håller väl alla på med) & inte kan ta de med personen i fråga. om du vill mig någonting, fråga mig då, inte någon annan.. säger inte de sig själv? kom iallefall hem från jobbet & mådde piss idag men lyssnade på ett par kloka personer & det är inte så konstigt att kärringen på jobbet beter sig som hon gör. hon har säkert gått omkring på den där skolgården halva sitt liv & känner väl nu att hon antagligen aldrig kommer komma därifrån. plus att jag klarar av hennes jobb utan massa jävla högskoleutbildningar & skit. får se vad hon säger imorgon när vikarie_18bast ifrågasätter hennes sociala förmåga. IN YOUR FACE BITCH.

Inga kommentarer: